Električni, autonomni roboti sa četiri točka vrše dostavu u Španiji
Bez dodatnih troškova, korisnik koji naruči putem interneta dobija obavijest da će robot biti zadužen za dostavu. U skladište ili "tijelo" robota priprema se naručena pošiljka, a nakon unošenja koordinata, android kreće do vrata kupca kako bi isporučio narudžbu.
Autonomni, električni roboti, sa četiri točka, velikim skladištem, koji su osposobljeni da prelaze raskrsnice uz korištenje semafora, nedavno su počeli sa kućnim dostavama, prvi put u Španiji u gradu Alcobendas.
U julu je počela faza testiranja uređaja u vlasništvu kompanije Goggo Network, u saradnji s lancima Dia i Telepizza, čime je provjerena sigurnost servisa.
Novi sistem distribucije se aktivira kada kupac svoju narudžbu pošalje direktno putem aplikacije ili web stranice oba lanca.
"Istina je da je u pitanju vrlo praktično rješenje jer obično iz supermarketa kupujem putem interneta", rekao je jedan od klijenata Alejandro De Laverda te dodao:
"Jednostavno vas obavještavaju tekstualnom porukom da otvorite link, možete automatski otvoriti vrata i preuzeti vašu narudžbu. Naručujem svaki put kada mogu."
Bez dodatnih troškova, korisnik koji naruči putem interneta dobija obavijest da će robot biti zadužen za dostavu. U skladište ili "tijelo" robota priprema se naručena pošiljka, a nakon unošenja koordinata, android kreće do vrata kupca kako bi isporučio narudžbu.
Roboti rade na bazi tehnologije mapiranja i mogu izbjeći prepreke kao što su pješaci na trotoaru.
"U suštini, u Goggo mreži, kada dobijemo nalog od klijenta za dostavu, ta narudžba ulazi u naš sistem, u našu platformu", rekao je Carlos Ortiz, operativni menadžer u kompaniji Goggo.
Pojasnio je da nakon toga platforma bira najoptimalnijeg robota za isporuku artikla u zavisnosti od vrste, veličine i zapremine.
Roboti se kreću brzinom do pet kilometara na sat i iako su bazirani na autonomnoj tehnologiji, ljudi nadgledaju njihov rad.
Baterije im mogu trajati od pet do 12 sati zavisno o robotu, a kada se potroše, robot se vraća u logistički centar gdje se baterija zamijeni napunjenom.
Posjeduju satelitski geolokacijski sistem, bezbjednost im se zasniva na težini, koja se kreće od 60 do 100 kilograma, što onemogućava lako podizanje i sprečava krađu, a velika prednost je i vodonepropusni unutrašnji pretinac.