Turska napredovala za 10 mjesta u oblasti medija i komunikacija

Altun je napomenuo da su veći ukupni učinak Turske odredili parametri kao što su međunarodni odnosi, kultura i nasljeđe

TURKIYE 29.02.2024, 13:59 07.03.2024, 12:52
Turska napredovala za 10 mjesta u oblasti medija i komunikacija
© AA

Prema podacima Global Soft Power Indexa za 2024. godinu koje je pripremila međunarodna organizacija za procjenu brendova Brand Finance, Turska je zauzela 18. mjesto među 193 zemlje u oblasti medija i komunikacija, čime je napredovala za 10 mjesta u odnosu na prethodnu godinu.

Šef Direkcije za komunikacije Predsjedništva Republike Turske Fahrettin Altun je na svom X nalogu podijelio najnovije podatke.

“Sve veća inkluzivnost, efektivnost, pouzdanost i dostupnost našeg rada u oblasti medija i komunikacija na međunarodnom nivou bili su odlučujući faktori za ovo povećanje učinka naše zemlje, što se odrazilo i na indekse”, napisao je Altun.

Altun je napomenuo da su veći ukupni učinak Turske odredili parametri kao što su međunarodni odnosi, kultura i nasljeđe.

“Zahvaljujući svjesnim naporima kao što su diplomatske aktivnosti, organiziranje velikih događaja i kampanje za brendiranje nacije za poboljšanje svoje meke moći, Turkiye je među zemljama koje su zabilježile najbrži rast meke moći u indeksu između 2020-2024.”, istakao je šef Direkcije za komunikacije.

komentari (0)