Turkish Airlines dobio tri nagrade za besprijekorne usluge putovanja

Turska aviokompanija Turkish Airlines je osvojila tri nagrade u anketi koju je organizovao magazin Global Traveler. To su nagrade za: 'Najbolju poslovnu klasu, 'Najbolje usluge na aerodromu i 'Najbolju korporativnu lojalnost'.
U anketama “Global Traveler”, koje se organizuju svake godine, čitaoci glasaju o svojim iskustvima sa avio-kompanijama. Ove godine na održanoj 18. dodjeli nagrada, 22.000 osoba koje često putuju je glasalo, a ocjenjivali su 80 kategorija, uključujući i najbolje svjetske aviokompanije, programe lojalnosti, te hotelske i turističke usluge.
Predsjednik Upravnog i Izvršnog odbora Turkish Airlinesa, İlker Aycı, također je govorio o nagradama, i rekao je Turkish Airlines predstavlja, zapravo, tursko gostoprimstvo.
- Čast je biti smatran dostojnim ovih nagrada u 'Global Traveler', u kojoj se nalaze najbolji svjetski pružatelji usluga putovanja. Ponosan sam i izražavam zahvalnost našim zaposlenima koji su posvećeni odličnoj usluzi i porodici Turkish Airlinesa, koji na najbolji mogući način predstavljaju tursko gostoprimstvo, kazao je Ayci.
TRTHaber/Balkan News