Grad Sarajevo će zaštititi sarajevske ćevape kao brend
Sarajevo je, na inicijativu i uz podršku Grada Sarajeva, po prvi put dobilo "Udruženje ćevabdžija" koje je kao takvo pokrenulo postupak zaštite ćevapa

Privode se kraju aktivnosti na konačnoj registraciji sarajevskih ćevapa kao domaćeg brenda glavnog grada Bosne i Herceogvine. Na tome najviše radi gradska vlast. Naime, sarajevski ćevap uskoro bi trebao dobiti oznaku geografskog porijekla koja ga određuje kao proizvod koji se proizvodi i prodaje na određenom prostoru. Kao takav bi ćevap povećao tržišnu konkurentnost unutar i van granica svoje države.
Sarajevo je, na inicijativu i uz podršku Grada Sarajeva, po prvi put dobilo "Udruženje ćevabdžija" koje je kao takvo pokrenulo postupak zaštite ćevapa.
Drugi korak je zahtjev Agenciji za sigurnost hrane BiH od koje se očekuje izdavanje certifikava o zaštićenom sarajevskom ćevapu. Nakon što se ćevap zaštiti na nivou BiH, slijede aktivnosti ka zaštiti bh. brenda na nivou Evropske unije.
Tim povodom se gradonačelnica Sarajeva, Benjamina Karić, sastala sa direktorom Agencije, Džemilom Hajrićem.
- Jako sam zadovoljna do sada poduzetim aktivnostima koje smo za našeg mandata pokrenuli. Grad je učinio i više što se od njega očekivalo. Ranije niko nije djelovao u tom pravcu. Riječ je o veoma složenom procesu kojeg smo doveli do kraja. Ćevap je je jedan od najpoznatijih sarajevskih brendova. Na ovaj način štitimo njegovu posebnost, a i jačamo bogatu gastronomsku i turističku ponudu našeg Sarajeva, kazala je gradonačelnica Karić.
Inače, prehrambeni proizvodi koji nose jednu od registriranih oznaka na tržištu spadaju u proizvode više cjenovne kategorije. Tako se doprinosi prepoznatljivosti te sprječavanju neovlaštenog korištenja njihovog imena.
Sarajevski ćevap je jedan od najpopularnijih specijaliteta Sarajeva. Godinama je ćevap u top 10 od 100 jela na listi "Taste Atlasa" i teško je pronaći mu konkurentno jelo na balkanskom podneblju.